Jak podaje ostatni raport TNS OBOP ponad 30% mikrobiznesów w Polsce nie zbudowało firmowej strony w internecie i nie korzysta z e-mail w prowadzonej działalności gospodarczej.
Chociaż wynik badań wydaje się być wysokim, to można wskazać kilka skutecznych metod na pozbycie się problemu i uzyskanie w niedługim okresie trwałych podstaw pod swoją obecność w w katalogach internetowych. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym partnerom najczęściej pokazuję rozwiązanie łatwe, a jednocześnie szybkie: zbudowanie strony www w oparciu o wordpress lub joomlę, a w dalszych krokach dodatnie zakupionej w internecie templatki u takich agregatorów jak themeforest.com.
Tak zrozumiałe podejście daje zwykle szybki sukces – witryna w sieci nie tylko pokaże się w sieci ale również zrobi wrażenie profesjonalnie przygotowanej. Oznacza to, że, w koszcie na poziomie 600 pln brutto można zaliczyć wybrane cele.
Wdrożenie serwisu nie oznacza obecności firmy w internecie. Najważniejszym staje się jej optymalizacja zwykle z pomocą dedykowanych firm lub ponownie z z moją pomocą, bo bo mamy w tym obszarze sukcesy. Ważnym jest dbać, by zawartość w witrynie były często rozwijane i zoptymalizowane równie w zawartości jak i w meta tagach na obecność robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz