Celem skreślenia tych paru akapitów legła ocena jednej z komisji konkursowej sprawdzających wnioski PO IG 8.1. Pomysł e-usługi został zdyskwalifikowany w trakcie oceny merytorycznej z komentarzem, że nie zostało spełnione pojęciu e-usługi w rozumieniu PARP PO IG, gdyż w celu używania e-usługi wymagane jest zakupienie aplikacji na urządzenie przenośne, więc nie mamy do czynienia z sytuacją pracy na żądanie nabywcy e-usługi (oczekiwane jest inne działanie).
Tworzenie protestu byłoby trudniejsze, gdyby nie to, że na stronie domowej PARP dostępna jest warta zerknięcia prezentacja poświęcona dobrym praktykom w dziedzinie POIG 8.1. Wśród opisanych pomysłów znajduje się w zasadzie taki sam na poziomie technologii pomysł, który choć realizuje zupełnie odmienną e-usługę, ale podobieństwo w metodzie działania jest uderzające.
Zaraz rodzi się pytanie: czy w takim razie istnieją jednolite metody oceny e-usług POIG, czy też może składający projekt wraz z wysyłką wniosku jest skazany na przygotowanie się do pisaniaprotestu oceny projektu. Trudno mi znaleźć odpowiedź na w ten sposób postawione pytanie.
Przy okazji, zrobiłem prostą wyszukiwarkę internetową najczęściej wyszukiwanych słów kluczowych związanych z POIG: http://poig81.gugluj.pl
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3, Witryna 4, Witryna 5,
Słowa kluczowe: parp po ig 8.1, ocena merytoryczna po ig 8.1, ocena projektów e-usługi, ocena merytoryczna, parp, po ig 8.1, protest oceny, kryteria oceny 8.1
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz