Istotnym obszarem w trakcie przygotowaniu działań rozwojowych pracowników są przerywniki kawowe zwykle zwane jako: przerwa kawowa. Zwykle zaplanowane są trzy w przebiegu dnia roboczego i pozwalają one uczestnikom szkolenia „rozprostować kości".
Podczas typowej przerwy na kawę i herbatę, serwis ośrodka szkoleniowego dostarcza napoje gorące i zimne. Z reguły kładzione na stole są drobne cukierki oraz pospolite chipsy.
Szkolący się , co nie dziwi, widzą przerw na kawę jako istotnego wkładu do czasu kursu. Nie widzą, bo nie ma niczego szczególnego nie wyróżniają się bez względu na to gdzie zaplanowane kurs szkoleniowy.
Istnieją jednak przykłady gdzie typu centrum szkoleń dba o zawartość sali szkoleniowej ale również wkłada dużo aktywnośći na organizacji kateringu i przerywników kawowych. Tutaj zwykle przerwy traktowane są najczęściej w postaci otwartych przerw kawowych.
W przypadku podobnych przerw owoce, przekąski, często pokrojone bułki i coś do położenia na nie, kawa herbata, ciastka itp. stale są uzupełniane przez kelnerów i są dostępne dla uczestników szkolenia stale trwania treningu. Znacząco poprawia to nastrój wśród trenowanych osób treningu i tym samym poprawia długofalowe skutki biznesowe realizowanych działań rozwojowych w firmie.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2 Blog 3 Blog 4
Słowa kluczowe: organizacja szkoleń, usługi hr, organizacja procesu szkoleniowego, efekty biznesowe szkoleń, sala szkoleniowa, przerwa kawowa, przerwa na kawę, katering, catering, uczestnicy szkoleń
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz